Nuffnang Ads

Showing posts with label to do list. Show all posts
Showing posts with label to do list. Show all posts

Wednesday, April 10, 2013

Nak jimat - buat sendiri je lah.

Semalam dengan hari ni memang banyak benda-benda kecik tapi urgent yang kena siapkan kat office.  Kadang-kadang sampai ter-over look sebab banyak sangat. 

Kadang-kadang tengah concentrate satu benda, orang call untuk tanya benda yang lain pulak.  Nak kena tune otak tu satu hal especially benda yang langsung tak related macam hitam dan putih bezanya.  Dan untuk tune otak ni pulak kadang-kadang boleh ter'blur' kejap.

Nasib baik la ada kertas-kertas scrap A4.  Potong 2, clipkan, siap!  Jadila To-Do-List 'book'. 

Tulisan terpaksa diblur untuk mengelak dari fitnah..muehehee.
 Bukan tak nak beli buku-buku nota yang macam-macam jenis yang ada dijual kat kedai-kedai tu tapi rasa sayang lak dah beli cantik-cantik, buat conteng-conteng je.  Kalau buat macam ni, hari-hari koyak dan buang pun tak rasa sayang.  Siap recycling lagi.  Jimat dan raw material (scrap paper la tu) pun banyak kat office nih.

Disclaimer: Tidak, saya tak kedekut dan tulisan memang macam cakar ayam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...