Nuffnang Ads

Monday, March 30, 2015

First time buat kerja Sponsor --> Bella Ammara Bangi

Saya ni memang baru lagi dalam dunia berniaga ni.  Selama ni memang pembeli tegar je.

So dah nak dekat setahun berniaga ni, memang la banyak saya belajar.  Lately, saya belajar sponsor butik launch pulak.

Sebelum ni saya pernah dapat invitation untuk launching SugarScarf.  Tapi sebab kan kekangan masa dan tenaga kerja (which is saya sorang je hehe), saya terpaksa lepaskan peluang tu.

So baru-baru ni saya berpeluang untuk sponsor launching Bella Ammara di Bangi.  So saya teruskan juga walaupun memang tight sangat dah schedule ni.  Diusahakan juga siap kan 100 pins yang memang hot selling sekarang ni, dan time office, lunch hour, cilok lak gi hantar.  Fuhh lega...

Masa kat branch Bella Ammara tu, memang belum buka lagi, so tak de hal la.. call-call diorang cakap 1.30 akan ada orang.  Alhamdulillah, sempat la lunch dulu kat Mee Tarik Warisan yang memang marvellous tu.  Lepas lunch kami pergi balik ke Bella Ammara, terserempak dengan staff Bella tu, handover to her dan tanya sikit sebanyak.  Katanya pins tu nanti kemungkinan akan di letak dalam goodie bags.  Which is great!.

So in return, sponsorship ni, Bella akan review Instagram saya iaitu @20limit.  Masih menunggu lagi!  Hehehe.. Insha Allah ada tu.. mungkin diorang masih busy.

So, tu la pengalaman saya first time buat sponsor untuk butik launching.  Kalau berbaloi insya allah akan saya buat lagi :)

We shall wait and see......

P.s: Malangnya saya tak sempat ke grand opening Bella Ammara Bangi sebab ada wedding.  Insya allah akan singgah juga nanti...

P.p.s: Ada ke size? T_T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...