Nuffnang Ads

Wednesday, February 11, 2015

Nin diaaaa baru betul roti!! Lembut, sedap dan pastinya halalan toyyiban :)

Kali ni saya betul-betul nak promote business kawan saya ni.  Bukan sebab dia kawan saya so saya nak promote, tapi sebab product dia terbaikk tu yang saya terpanggil nak promote.  Lagi pun saya memang hantu roti hahaha...

Roti sarang lebah
Nampak tak lembut roti dia...
Mula-mula saya nak citer pasal roti sarang lebah dia... roti memang lembut! dan sos butterscotch dia memang terasa lah butterscotch nya tuh.  Saya tak tuang kuah tu sebab saya lebih suka dip je sos.  Baru la boleh dip banyak-banyak dan terpalit sos tu banyak-banyak kat roti dia. Hehe.

Next, my personal favourite.  Roti bun.  Memang rasa roti dia lembut lain dari yang lain.  Bukan lembut macam roti yang kita beli brand brand terkemuka tu.  Terasa homemade nya.  Hasil air tangan Hajah Mazni ni...

Roti bun banyak perasa, kaya, kacang, sambal bilis and coklat.  Kalau nak plain kosong pun boleh kot nak wat cicah kari ke kan? 


Ni roti bun kaya (bawah) dan bilis (atas).

Intinya tak banyak sampai muak dan tak sikit macam kedekut.. just nice.

Kalau yang berminat, boleh la contact Hajah Mazni seperti nombor dalam gambar ye.  Dijamin sedap and fresh!.

Jom jom beli.

1 comment:

  1. memang sedap roti ni

    http://kucenmaster.blogspot.com/2015/03/video-kucing-lucu.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...