Nuffnang Ads

Friday, January 16, 2015

Trend Dress Murah Terkini

You all perasan tak, lately ni kan, macam-macam design dress yang ada orang jual.  Even kat online pun banyak, sesuai la untuk orang yang malas drive-cari-parking-bayar-tol macam saya ni.  Banyak koleksi dress murah yang memang fashionable dan yang penting harga pun reasonable.  Untuk korang yang suka pakai dress ni kan, saya rasa lagi cun kalau make your outfit perfect dengan pakai ankle boots ke, wedges ke so nampak tinggi langsing gitew hehe.  Lepas tu of course la kena pakai tudung yang matching and aksesori macam hijab pins ke.
Bercakap pasal trend-trend dress yang latest ni, meh kita tengok a few styles yang murah, yang you all boleh pakai ke office ke, special occasions ke…
Style 1: Plain dress.
Style 2: Monochrome dress
Style 3: Colour Block dress
Style 4: Glitter dress
Wahh, macam professional gitu. 
Then, kalau ladies, mesti la matching ngan handbag yang cun-cun.  Mesti korang dah ada borong sempena YES hari tu kan kan? Hehe.. maklum la.. gomen dah dapat bonus nih hehe.
So kalau korang tercari-cari kat mana nak beli dresses ni, you all boleh beli online je kat ZALORA Malaysia.  Delivery pun free!!  Bak saya selalu cakap.. jom jom beli!!. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...