Nuffnang Ads

Thursday, August 07, 2014

Cerita pasal 'barang peliharaan' yang boleh cucuk dikepala.

Memang la 'peliharaan' sebab saya ada pelihara semua secara banyak dan semuanya untuk dijual.  Murah-murah je, confirm korang tak stress pun nak beli ke tak.  Cuma akan stress nak kenapa banyak sangat yang korang berkenan. Waahhh...

Ok, yang ni bukan 'binatang peliharaan', ini zombie a.k.a Korok ku Korok mu jua.  Amacam? Ada style tak? (ayat pondzzz sket).

Kalo pakai yang ni, orang yang geli Katak takkan dekat ngan korang.
Ni la antara hijab pin yang saya jual.  Banyak lagi yang menarik, so boleh terjah kat sini.  Boleh la kita beremail-emailan kalau nak order.

P.s:  Kandang dah tak muat, so cepat-cepat mai beli.  Takut stock habis.

P.p.s:  Untuk 'vegetarian', yang non binatang pun ader... :D

1 comment:

  1. Ganas jugak rupa barang peliharaan tu. Hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...