Nuffnang Ads

Thursday, February 13, 2014

Jual, jual! Nak save ruang rumah 1 square foot.

Saya nak jual si Sanggul ni. Ada sapa-sapa nak tak? Murah-murah RM100 je boleh nego dan mesti pickup sendiri ye dan kalau langkah kanan, saya mungkin bagi discount kalau bayar cash-on-pickup.

Condition masih bagus tapi dah hilang remote tanpa dapat dikesan.. #misteri#.

Bukan apa, ruang rumah kecik aje, so bila ada Si Sanggul ni atas lantai, memang pembaziran space la nama nya.  Kami memang tak pakai pun.

Elok ni kalau you all nak letak kat rumah-rumah sewa.  Penyewa pasti suka!.  Kan...?  Or maybe nak letak dalam bilik sendiri ke as a second TV at home.



Brand Hitachi, saya beli tahun 2000, saiz 21 inci is now officially open for sale.  Kalau berminat email saya kat elieza.cob@gmail.com ye.

P.s. Sib baik saya bukan dalam bidang marketing.

P.p.s.  Thank you for reading :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...