Nuffnang Ads

Friday, October 25, 2013

Skincerity - From Skeptical to Confidence. Jom la try kulit cantik dari botol ni.

Masa mula-mula dengar pasal Skincerity ni saya agak skeptical.  Maklum lah.. orang yang mempunyai regime penjagaan kulit yang 'simple' macam saya - seketul sabun muka susu beras dari Siam RM 7 sebijik- agak skeptical nak pakai benda-benda 'fancy' macam ni.  Tapi berangan nak kulit secantik Siti Nurhaliza.

Tapi lepas satu demi satu kulit muka orang saya tengok berubah jadi licin depan mata saya sendiri, saya mula angkat kening sebelah.  Dan bila tengok adik and suaminya sendiri dah mula dapat kulit yang makin smooth saya angkat dua kening.  Impressed!  Kat bawah ni gambar diorang.




Tak nak ketinggalan, saya order sebotol.  Lepas baca ingredient dia, saya confident untuk cuba sendiri.  Sebab tak de unsur-unsur binatang dan dapat kelulusan KKM.  Lagipun dia jenis roll on macam deodorant gitu so laagi la saya suka.. tak menyusahkan untuk tepek sana sini.  Nak travel pun senang.  Bawak dia je sebotol dan complete dah.

Sebotol tu pulak boleh tahan sebulan untuk muka saja (tapi kalau ala-ala nak jimat, 2 bulan pun ok lagi... roll je 2-3 hari sekali).  Tapi product ni bukan takat muka je, macam-macam skin problem boleh dibantu selagi bukan luka fresh.

Haaa sukanya...!

P.s: Kalau nak sebotol, roger saya kat sini elieza.cob@gmail.com.

P.p.s:  Pada yang suka membaca sebelum mencuba (macam saya), korang boleh Google "Top 10 Skincare".  Mesti korang akan impressed jugak dengan product ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...