Nuffnang Ads

Friday, September 05, 2014

Bila orang kampung ke Duchess Place..

Orang kampung macam saya ni memang jarang ke tempat grand-grand ni.  So bila ada kesempatan tu memang saya seronok sangat!.

Tambah pulak ni adalah wedding family sendiri dan saya terpilih untuk menepung tawar - maklum la 'mak' pengantin.  Hehe excited tuh!

Duchess Place ni memang convenient giler kalau nak buat majlis-majlis macam ni.  Dari pihak pengurusan, hiasan, hingga ke makanan dia pun saya puas hati.  Dapat free door gift lagi.

Hiasan pulak memang menepati citarasa pengantin.  Kira nya pengantin amat puas hati lah!.

Pengantin pun boleh bersiap and make-up kat bilik khas yang disediakan.  Jadi tak payah la siap tempat lain then travel nak ke sini. 

Parking space pun memang cukup.  Tetamu yang datang senang cari dan senang dapat parking.

Jom layan gambar-gambar dia. Saya sempat snap sebelum tetamu datang.  So kalau sapa-sapa yang tengah mencari-cari tempat untuk wedding, boleh la consider tempat ni.  Totally worth it!

Location: Jalan Ampang.  Memang dah banyak map about this location.  So happy googling ye!





P.s: Saya banyak nganga bila masuk sini...
P.p.s: First time tengok En. Suami hilang macho sebab sebak nak 'lepaskan' pengantin perempuan. :)

2 comments:

  1. Cantik nyer majlis.... fengsan kejap..... mcm mana la zaman anak2 kita nnt yer.. urut dada mak di buatnyer.... hope time dorang nnt rewang mcm dolu2 jadi trend semula... hahahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rewang guna wedding planner best jugak tu... heheh

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...