Nuffnang Ads

Monday, September 14, 2015

So pissed off right now. Poslaju.. you let me down big time!

Haish.. macam mana nak start entah lah.  Bila tengah geram..

As most people know, kebanyakkan material untuk hijab pin saya adalah diimport.  US, China, Canada, Scotland, Russia pun ada.  So definitely la semuanya diposkan kepada saya kat Malaysia ni.  Kalau saya kaya, saya dah terbang sana sini pickup sendiri.  Tapi kalau saya kaya, saya takkan buat business pun.  Saya akan buat untuk diri sendiri je hehe.

Anyway, bila parcel-parcel ni masuk Malaysia, haruslah guna Pos Malaysia atau Poslaju.

So, nak dijadikan hangin satu badan, parcel tak sampai, Notice slip tak de, ketuk pintu pun tak dak, alih-alih bila tengok tracking, parcel tu dah sampai ke US nun balik!!.  Haddoiiiiii, if I'm the cursing type, I would have cursed all the *tooot* words all day!!.  Punya sakit hati.

RM40 kotttt kalau nak suh pos balik.

Dengan RM tengah drop nih.

Sakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...