Nuffnang Ads

Wednesday, February 13, 2013

Pergi tak kembali - Blogger Jejai

Al Fatihah.....

Saya tak mengenali arwah secara face-to-face tapi bila membaca blog rakan-rakan blogger arwah serta blog arwah sendiri (www.teratakarmo.com) sudah cukup untuk saya katakan beliau seorang insan dan sahabat yang baik buat rakan-rakannya dan keluarganya.

Saya tidak layak untuk bercerita tentang diri arwah, cuma saya terpanggil untuk mengajak rakan-rakan saya untuk sama-sama membantu isteri dan anak-anak kecil arwah dengan derma seikhlas hati.

Maybank Acc  Acc No : 164089741562 (wife arwah Je JAI ,Mazliana Othman )

Nombor account tu saya dapat dari blog sahabat beliau yang memang selalu saya follow http://www.eyriqazz.com/2013/02/je-jai-perginya-seorang-sahabat.html

Note to self:  When my time is due, will I be ready to go?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...